Monday, March 28, 2011

The Newcomers!

Hello......Long time no blog....been busy melayari kehidupan seharian.

Please welcome the new comers to langkau Endu tupai.................

grrrrr..........berolah again enggai bediri pic tu!!


With the other geng bintis...dah jadi 3 sekawan.

Actually, Endu tupai was requested by a sis-in-law to send her to the tokayneo bintis house.  Pabila mata dah tepandangkan bintis bintis yang di display kan, hati pun tepaut, lalu pulang lah membawa loceng itu.

Adus.......cannot resist, meti bulih ga.

This arrived recently, too.


nah....dah bisi indai sida mug tu.

6 comments:

  1. adehhhhhhhhh amat ko nuan nama udah ba mua mata sigi alu dingapppppppp sida "ayam mata" .Nya meh aku taun tu sigi nadai masuk kedai bansanya alu bedau cukup bajet hehehe

    ReplyDelete
  2. Enti aku di ng latak baka nuan, dah lama ku bankrapsi. kuat amai iman nuan. he..he..he

    ReplyDelete
  3. apuu lawa nar, engku lalu bedau di mbik ku ari rmh toukey bantes... pagila mesti kin aku ngambik engku... palaba aku garenti bisi ngangkut 2 3 iti brg baru... aduii... Nda bisa meh sampi mama nunut deh tupai..:)

    ReplyDelete
  4. Suspens! ku macha, kumbai aku newcomers, student baru register ba Curtin Uni, new intake, duhal Bantes...aku ka ngetu dulu, nganti meli lemari endOr nyimpan...

    ReplyDelete
  5. Akaiiii wai ETE nadainya nyengala tan deh tang nemu aja meh Nama dah manijar dapur ukai bisi penatai nama nda menyonglap belanja dpt berapa hingitttt meh ulih songlap dlm sebulan huhuhuaaaaa ti baka agi megai duit diri empu Baka suba Huhhhhh engai shakapppp kong pun bohyunggg

    ReplyDelete
  6. DS - sigi enda bisa, laban enggak bisa. ha..ha.ha

    IEG - anang meli lemari, beli la rumah besai..

    ID - betul shakap nuan nya, tang dikit2 lama2 jadi bukit. ha.ha.pandai2 la nyonglap.:)

    ReplyDelete